26 Temmuz 2011 Salı

Aklından Bir Sayı Tut - {En son ne okudum?}

Bir adam, posta kutusuna bırakılmış imzasız bir mektup alır.
Mektupta şöyle yazmaktadır: "Aklından herhangi bir sayı tut. 1 ila 1000 arasında herhangi bir sayı." Adam öylesine 658 sayısını tutar.
Not şöyle devam etmektedir: "Sırlarını nasıl bildiğimi göreceksin... Küçük zarfı aç.""Aldıklarını geri vereceksinVermiş olduklarını aldığın zaman.Biliyorum ne düşündüğünü,Ne zaman uyuduğunu,Nereye gittiğini,Nereye gideceğini.Seninle bir randevumuz var,Bay 658."
**
Arka kapakta yer alan bu paragrafı okuduğumda kitabın enteresan olduğunu anlayıp hemen kitaba başladım ve başlayış o başlayış elimden bırakamadım :)
Kitap sizi her bölümde daha da merak içinde bırakıp kafanızdaki oluşturduğunuz tezleri çürütmek için elinden ne geliyorsa yapıyor vee sonunda hiç ama hiç ummadığınız bir sonla karşı karşıya kalıyorsunuz..

Kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap olan AKLINDAN BİR SAYI TUT için benim puanım ;
10

*Zülfü Livaneli'nin SERENAD'ına bugün başlıyorum bitirir bitirmez burada olacak :)

Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea