7 Temmuz 2011 Perşembe

Pilim BİTİYOooOooOR....

Yaz sonunda geldi,sıcak havaları özlemiştik ama bu havalarda çalışmak çok kötüü :(
Bu beden an itibariyle tuzlu/klorlu suya,kumlara,güneş yağına,dalgaların sesine,güneşin batışını izlemeye hasret..
Arkadaşlarla karar değişikliği yapıp tatili  bayramla birleştirmeye karar vermiştik,verdik vermesine de ben sıcaktan delirecek konuma geldim..
Bu sene istediğim sessiz,sakin,kafa dengi insanlarla huzur bulacağım,çok kalabalık olmayan bir yerde denizime girip,güneşlenirken kitabımı okumak,sonra kahkahalar eşliğinde yemek yemek,sahilde güzel yürüyüşler yapıp,uygun bulduğumuz yerde hoş sohbetler eşliğinde birşeyler içip keyf-i çakır olmak..
Sanırım yaşlanıyorum önceden bu gibi fikirler bana çok sakin gelir daha fazla hareket arardım oysa şimdi bana göre mükemmel tarifin tanımı bu..

Bu kadar beklediğimize değecek bir tatil olur umarım eylülü iple çekiyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea