27 Temmuz 2011 Çarşamba

Ölümcül Oyunlar (Funny Games) - {Nasıl buldum?}

Bu hafta arkadaşım M.ile seçimimiz bu filmden yana oldu..
Bol köpüklü türk kahvelerimizi yapıp,yanına da sodalarımızı alıp geçtik balkona serinlikte başlattık filmimizi..
Bu hafta gerilelim diye ben istedim,filmi ben seçtim,film gerçekten de insanı gerim gerim geriyor benden söylemesi :)

**
Başroldeki tatlı ailemiz kendilerini tatil için geldikleri evde komşularının onlardan yumurta istemesiyle başlayan dehşet oyununun içinde buluyorlar.
Ancak çok geçmeden bu psikopat komşular niyetlerini belli ediyorlar,
(bu roller için de tam uygun insanların seçildiğini belirtmeden geçemeyeceğim)
İstediklerinin yumurtadan öte ölümcül bir dehşet oyunu olduğunu anlayan aile kurtulmak için çeşitli yolları denese de başarılı olamayacaklardır.
Bu oyunda ailenin önünde 2seçenek vardır : Ölüme acı çekerek mi, yoksa kısa yoldan direkt gitmek mi?
Bir süre sonra gerilmekten sinirlerinizin bozulduğu film sonunu alışıldık gerilim filmlerinin aksine ani bir şekilde getiriyor.
Ve aaaaa noldu şimdi bitti mi ? Bu mu ? oluyorsunuz..

Sonuç olarak çok sağlam ve sürükleyici bir film olduğunu söyleyebileceğim bu film gerilim filmlerinden hoşlananlar için süper bir seçim olacaktır..
Benim puanım:

10


Sevgilerimle .. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea