18 Temmuz 2011 Pazartesi

Leyla.. {En son ne okudum?}

Yeni bir haftaya başladık gene hava çooook sıcak !
Kış gelsin istiyorum,net!
İnsanın içinden bu sıcaklarda hiçbirşey yapmak gelmiyor :(
Ben işten fırsat buldukça bol bol okuyorum ve 'gözüme takılanlar' başlığı altında sizlere kitapları okudukça fikir belirtmeye karar verdim :)
**
Leyla..
Kitap; Bosnalı bir genç kızın savaş zamanı toplama kamplarında gördüğü eziyeti,tecavüzleri,şiddeti ağır ve çarpıcı bir şekilde anlatıyor.
Kitabı okurken o kadar etkilendim ,sarsıldım ki dudağım uçukladı,çok etkisinde kaldım :(
Kitabın gerçek olması,insanların bu kadar acımasız,insafsız,vahşi olmaları derinden etkiliyor insanı..
Kitabı tavsiye eder misin ? derseniz eğer;
İnsanın üzerinde bıraktığı etkiler kötü de olsa mutlaka okunması gereken bir kitap,bir o kadar da sürükleyici elindenizden bırakamıyorsunuz..
**
Eveet ben şimdi başka bir kitapla haşır neşirim oda çook sürükleyici bitirir bitirmez sizlerle paylaşırım..
öpüyorum hepinizii ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea