22 Mart 2012 Perşembe

Ben Bu Aralar . .

Eveet yazının başlığından da anlayacağınız gibi zaman zaman yaptığım üzere içimi dökme zamanım gelmiş :))
Hazırsak başlıyorum :) !
Ben bu aralar;

  • Baharın gelmesiyle cıvıl cıvılım,
  • Saygısızlık,kendini bilmezlik hala en tahammül edemediğim şey, :@
  • Bol bol gelinlik modeli bakıp,bir sürü bir sürü moda evi gezip hayalimdeki modeli bulamamaktan şikayetçiyim. (benim hala umudum var..:p)
  • Kınada ne giyeceğim konusunda da aynı şekil endişelerle iç içeyim !
  • Bekarlığa veda,kına vs. gibi organizasyonlara boğulmuş vaziyetteyim.(Kafamda bir dolu fikir ve bir o kadar detay var ,içinden nasıl çıkacağım?imdaaat!)
  • Evlilik demişken alacağım sorumlulukları düşündükçe hafif hafif korkuyorum, (Amaaan daha 5ay var dolu dolu diyerek kendimi sakinleştiriyorum:p )
  • Annemden ,evimden ,yatağımdan ayrılacağım için deli gibi de üzülüyorum!
  • Değişik yemekler,tatlar denemeye başladım :) (korkmayın zehirlenen kimse yok hepsi enfes oldu)
  • Yarım kalan kitaplarımı yavaş yavaş bitirmeye başladım bundan aldığım hazla şehir kütüphanesindeki tüm kitapları okumaya karar verdim :)( şaka )
  • Alışveriş sitelerine fena kaptırdım kendimi!Kredi kartı ekstrem dağ gibi oldu ,bu konuda ciddi bir totem yapmam gerekiyor!( ama hepsi gerekliii,çeyiz için çeyiz :p )
  • Sahii unutmadan #diyetgunlugu 'ne gene başladım ama bu sefer uzman yardımıyla aç kalmadan çoook sağlıklı besleniyorum .. (azimliyim 5kilo vericem !)
  • Havaların ısınmasıyla birlikte benim için sinema sezonu kapanıyor çok istediğim film olmadıkça havalar soğuyana kadar sinema salonlarına mola ..
  • İşte bunun acısını çıkarmak istercesine son zamanlarda epey film izledim..
  • Amaaa titanic 3d yi merakla bekliyorum istediği kadar sıcak olsun o film istisna ve istisnalar kaideyi bozmaz!:)
  • Bahar ve yaz mevsimi için gene yapmak istediklerim var bu sene onların üstüne çizik atabilmeyi umuyorum.Bunlar neler mi ? Dalmak ,at binmek bunların başında geliyor.. :)
  • Hee bir de unutmadan Kpss denen birşey vardı değil mi ? Test çözmeye ne kadar ara verdiğimi hatırladım!(pazartesi tam gaz devam!)

*
Şimdilik aklıma gelenler bunlar,işte ben bu aralar bu yukarda okuduklarınızla haşır neşirim.Görüldüğü gibi iyiyim :) birazcık korkularım,kuşkularım var ama bunların yanında heyecanlı,istekli,enerjiğim çünküüüü bahar geldiiiiii !!!
Yuppieee
*
Öpüyorum :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea