26 Mart 2012 Pazartesi

Gizemli Adaya Yolculuk 2 (Journey 2 The Mystrious) - {Nasıl Buldum?}

Merhaba :)
Yeni bir haftaya saat farkıyla başlayınca pazartesi sendromu eksik olmuyor!
Sendromun etkisinden kurtulmaya yardımcı olabilir umuduyla sizlere geçtiğimiz hafta izleme fırsatı bulduğum filmden bahsetmek istiyorum.
  • Gizemli Adaya Yolculuk

Arkadaşın 3d film istemesi sebebiyle seçtiğimiz hiç aklımda olmayan bir filmdi.
Bu yüzden girerken nötr girmiştim.

Serinin ilk filmini izlemedim ama pek birşey kaybettiğimi sanmıyorum çünkü filmi izlerken herhangi bir kopukluk yaşamadım.

Vizyondaki 3.haftası olan filmin konusundan sizlere burada bahsetmiştim.

Film çok çok güzel ,mutlaka izleyin diyebileceğim bir film değil biraz basit ama geçen hafta gittiğim 'SEN KİMSİN?' rezaletinden sonra daha izlenilebilir bir film geldi bana.

En azından manzaralar süper,3d si de oldukça iyi ve sizi sıkmıyor.

Sonuç olarak;
Eğer yapacak birşey bulamıyorsanız ve ne izlesem diyorsanız vakit geçirmek adına yapacağınız yerinde bir seçim olabilir.

*
Sevgilerimle..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea