21 Mart 2012 Çarşamba

{Düğün Dosyası} Braun - Multi Quick MR 330 Souce

Herkese merhaba :)
Düğün Dosyası  'nı biraz ihmal etmişim, 2haftadır yazmamışım bunu telafi etmek adına derhal kolları sıvadım .
Vee küçük ev aletlerine geçiş yaptım. :)
*
Daha önce rondo seçimimden sizlere burada bahsetmiştim ama sadece rondoyla olmuyor tabii :) blender ve miksersiz olmaz!  (erkekler bunlara gereksiz deseler de (tecrübeyle sabit :p ) biz bayanlar gerekliliği ve pratikliği konusunda hemfikiriz sanırım)
İşte bu yüzden sıra robot seçimine geldiğinde kısa bir araştırma yapıp Braun Multi Quick serisinin Mr 330 Souce modelinin işimi göreceği kararını verdim ve benim oldu. :)


Ürünün güncel fiyatı : 120.00 tl
Diğer ürünler ve ayrıntılı bilgi isterseniz web sitesi için buraya !

*
Devam edecek . .

4 yorum:

  1. ben de bu setin yanında vakumlu saklama kaplarıyla birlikte olanını kullanıyorum, çok da memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. onlardan bir ara ben de düşünüyordum ,sonra ne olduysa oldu bunlarda karar kıldım.
    yuppie çok sevindim o zaman inş ben de memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  3. zaten kaplar hiç kullanılmıyor yani ben toplasan 2,3 kere anca kullanmışımdır :) günlük yemek yapan biri olarak bir yemeği vs. pişirip uzun süre saklama gereksinimine pek ihtiyaç duymuyor insan :)

    YanıtlaSil
  4. bence de canım katılıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea