1 Mart 2012 Perşembe

{Düğün Dosyası} Days in Colours - Elen Battaniye

Merhabalar:)
Twitterdan takip edenler bilir geçenlerde bir battaniyeye vurulduğumu ama markasına dikkat etmediğimi yazmıştım.
Yana yakıla o battaniyeyi aradım ve sonunda buldum :)
Battaniye Days in Colours 'ın ispanyol battaniyesi Elen mış.
Daha önceleri sizlere Taç ve Yataş 'dan başka marka tercih etmediğimi de yazmıştım ama bu battaniyenin baklava modeli ve renkleri beni öylesine cezbetti ki hal böyle olunca marka tabumu da yıkmış oldum. :)

*
Ürün;
  • 220x240 cm
ölçülerinde ve yumuşacık .:)

*
Ürünün güncel fiyatı  : 89.00 tl
Days in Colours web sitesi için buraya :)

*
Devam edecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea