12 Mart 2012 Pazartesi

Sen Kimsin - {Nasıl Buldum}

Herkese Merhaba :)
Bu aralar Ne izledim kapsamında epey film paylaşmaya başladım sizlerle.
Bu haftaki filmimiz ;
SEN KİMSİN ?
Tekin (Tolga Çevik) ve emekli trafik polisi yardımcısı İsmail Abi (Köksal Engür), kaybolan bir kızı bulmak için, hayatları pahasına her türlü tehlikeyi göze alır.
Sıradan bir kayıp kız vakasının peşinde başlayan hikaye, hesaplaşmaların, oyun içinde oyunların geliştiği bir maceraya dönüşür.
Kim masum, kim suçlu birbirine karışır. Hafiyelerimizin tek bir hatası vardır, o da kendi yöntemlerini kullanmak!
Geçtiğimiz hafta hiç hesapta yokken (biraz da mecburiyetten)SEN KİMSİN? filmini izledim.
Filme zaten dediğim gibi isteyerek gitmediğimden belki de önyargıyla başladım seyretmeye.
Komedi Dükkanı'nı izlemiş biri olarak komik olabileceğini düşündüğüm film tam bir fiyasko çıktı.
Bu kadar basit,özensiz,tekdüze bir film son zamanlarda izlememiştim.
Tamamen vakit kaybı olarak nitelendirdiğim filmin tek ilgimi çeken yeri filmdeki Z4'tü :)

Tabii ki zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu film için benim puanım;
2

**************************
Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea