19 Mart 2012 Pazartesi

Hoşgeldin #diyetgunlugu :)

Merhaba :)
Yazının başlığından da anlayacağınız gibi ben diyete başladıımm !
Yaz geliyor diye yapılan diyetlerden bir farkı var bu sene ki diyetin;eylül ayında kısmetse evleniyorum :)
Hal böyle olunca kilo konusunda daha bir takıntılı oldum.
*
Öyle umutsuz vaka değilim çok şükür hala 50li kilolarda geziniyorum ama dikkat etmekte ,abur cuburu kesmekte fayda var öyle değil mi ?
*
Diyete başlamaya karar verdikten sonra bunu dr.kontrolünde yapmalıyım kendi kafama göre internet diyetleriyle değil dedim ve soluğu dr.da aldım..
Dr.tabii ki tahlil istedi ve ben 5tüp kan verdim :(
Ama başa gelen çekilir yılmak yoooktu.
Alınan kanda açlık şekeri,hormonlar,kan değerleri,guatr'a kadar herşeye bakılacaktı.
Ertesi gün tahlil sonuçlarını alıp dr.a gösterdiğimde ciddi ölçüde demir eksikliği olduğunu söyledi ve 'anemi diyeti'ni uygun gördü.
*
Dr.diyete çok da ihtiyacım olmadığını,yürüyüşe biraz daha fazla yer verirsem gözüme takılan bir kaç kilodan çabuk kurtulacağımı söylese de baktı ben kararlıyım günlük 1800kcal'lik bir liste hazırladık birlikte.
*
Listede şuan yediklerimden fazla şey olduğunu söyleyebilirim ama asıl kilo yapan;hamur işi ,kızartma,abur cubur tabii ki yok. (En zor vazgeçilesi şeyler de bunlar)
*
Bugün #diyetgunlugu'nde 1.günüm zorlanmadan geçiyor çok şükür belli aralıklarla size bu konu hakkında yazarım..
-
Bana şans dileyin ^.^

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea