8 Mart 2012 Perşembe

Dr. Oetker - Çikolata Şelalesi

Merhabalar :)
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde tam bize yaraşır bizim gibi tatlı bir post paylaşmak istedim sizlerle ^.^
*
Sizleri bilmem ama ben tam bir çikolata aşığıyım,sınırı bazen aşıyorum ama çikolata tüketince endorfin hormonundan mıdır bilinmez çok mutlu oluyorum :)
Eğer siz de benimle aynı fikirdeyseniz Dr.Oetker'in Çikolata Şelale'si tam size göre!

*
Hazırlaması çok pratik, pişirme süresi 8-10 dakika, dışarıdan ilave edilecek olan malzeme ise sadece 2 yumurta olup hazırlık sırasında içerisine konan kakaolu glazür ve 4 adet pişirme kalıbı da paketin içerisinden çıkıyor.


Sonunda işte böyle mükemmel bir görüntüyle karşı karşıya kalıyorsunuz,yazın yanına dondurma ilavesiyle mutluluğunuzu 2'ye katlamak mümkün .. :)
*
Deneyenleriniz mutlaka vardır ama eğer denemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum..
Dr.Oetker diğer ürünlerini incelemek,değişik tarifler ve püf noktalar içinse böyle buyrun.:)
*
**Görseller net.den alıntıdır.
Dip Not:Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun.Bizsiz hayat gerçekten çok boş ,farkındayız değil mi ? :)

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea