5 Mart 2012 Pazartesi

Öldüren Hata (Panic Button) - {Nasıl Buldum?}

Herkese merhaba!
Yeni haftaya güneş içinde başladık sanırım yavaş yavaş bahar geliyor. :)
*
Bu hafta tesadüfen denk geldiğim bir filmi paylaşmak istiyorum sizlerle;

ÖLDÜREN HATA

Sosyal ağlarda paylaşılan öykülerden esinlenerek hazırlanan, yönetmenliğini Chris Crow'un yaptığı film, korku ve gerilim türlerini harmanlıyor.

Scarlett Alice Johnson, Jack Gordon, Michael Jibson ve Elen Rhys gibi isimleri başrollerinde izleyeceğimiz filmde; bir uçaktaki her dört kişiye, birbirlerine zarar vermeleri de dahil olmak üzere farklı görevler veriliyor ve onlardan bunları yapmaları isteniyor.


Bu film bana testere serisini andırdı fakat gene de izlenebilitesi olduğunu düşünüyorum.


Siz de benim gibi sosyal medya tutkunuysanız bu filmi bir izleyin derim. :)


İnsan ister istemez ürperiyor .. :)


Film için benim puanım ;

6

*
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

mavigülücük :) Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea